Όροι Χρήσης

Δικαίωμα υπαναχώρησης 
Ο καταναλωτής έχει δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολογήτως εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών, επιστρέφοντας το αγαθό στην αρχική του κατάσταση, επιβαρύνεται με τα έξοδα αποστολής και επιστροφής. Η προθεσμία αυτή αρχίζει από την παραλαβή των προϊόντων. Σε περίπτωση άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης από τον καταναλωτή ο προμηθευτής υποχρεούται να επιστρέψει τα ποσά που του κατέβαλε ο καταναλωτής εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών εκτός των εξόδων αποστολής και επιστροφής. 

Η άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης από τον καταναλωτή είναι δυνατή εφόσον: 

  • Αφορά σε προϊόν για το οποίο ΔΕΝ έχει προηγηθεί εξατομικευμένη παραγγελία, όπως βέρες, ή μετατροπές ή ειδικές παραγγελίες ή είναι διαθέσιμο κατόπιν παραγγελίας ή είναι σε έκπτωση ή είναι σε πρόσφορα ή προϊόν που δεν υπάρχει στο κατάλογο μας. 
  • Συμπληρώσει και αποστείλει το σχετικό έντυπο υπαναχώρησης που του χορηγείται κατά την πραγματοποίηση της παραγγελίας. 
  • Το προϊόν δεν έχει φορεθεί ή χρησιμοποιηθεί πέραν της δοκιμής, δεν έχουν αφαιρεθεί κομμάτια από το μπρασελέ των ορολογιών και δεν έχουν γίνει τροποποιήσεις στα κοσμήματα. 
  • Δεν έχουν αφαιρεθεί ή καταστραφεί με οποιονδήποτε τρόπο τα καρτελάκια του καταστήματος Oliveum και οι ετικέτες του προϊόντος. 
  • Επιστραφούν όλα τα συνοδευτικά έγγραφα του προϊόντος, όπως η εγγύηση, οι οδηγίες χρήσης, και η απόδειξη αγοράς. 
  • Το προϊόν αποσταλεί στη συσκευασία στην οποία παρελήφθη. 
  • Αποσταλεί μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) εντός 48 ωρών από την παραλαβή στη διεύθυνση info@oliveum.gr με ένδειξη “Επιστροφή” και αναφορά του κωδικού παραγγελίας. 
  • Εάν το προϊόν συνοδεύεται από δώρο, θα πρέπει να επιστραφεί μαζί με το προϊόν. 
  • Επιστροφή χρημάτων δεν γίνεται στις περιπτώσεις που υπάρχει κάρτα αλλαγής. 
  • Επιστροφή σε οποιοδήποτε τύπο σκουλαρικιού δεν  πραγματοποιείται για λόγους υγιεινής 

Όταν πωλήθηκαν περισσότερα πράγματα και μερικά μόνο είναι λάθος ή ελαττωματικά ή δεν έχουν τις συνομολογημένες ιδιότητες, το δικαίωμα αντικατάστασης ή υπαναχώρησης περιορίζεται σε αυτά. 

Το κατάστημα Oliveum δε φέρει καμία ευθύνη για τυχόν απώλεια ή φθορά του προϊόντος κατά τη μεταφορά της επιστροφής.  

Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή το κατάστημα Oliveum έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων, και να προβεί μονομερώς σε μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι της απαίτησης του πελάτη.  

Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων, η επιστροφή των χρημάτων σας θα ολοκληρωθεί εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημερομηνία παραλαβής των προϊόντων. Σας ενημερώνουμε ότι η Oliveum δεν φέρει καμία ευθύνη για τυχών βλάβες και φθορές των προϊόντων μετά την χρήση τους και σε καμιά περίπτωση δεν υποχρεούται σε αντικατάσταση. Για την αντικατάσταση και οποιαδήποτε μορφής επισκευή προϊόντων, αρμόδια είναι μόνο η ίδια η αντιπροσωπεία. Για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών μας, η εταιρεία μας αναλαμβάνει την μεταφορά και παραλαβή προς επισκευή προϊόντων προς και από την εκάστοτε αντιπροσωπεία. Σε αυτή την περίπτωση τα έξοδα της κάθε αποστολής επιβαρύνουν τους πελάτες μας. 

Δικαίωμα επιστροφής/αντικατάστασης 
Σε περίπτωση πραγματικού ελαττώματος ή έλλειψης συνομολογημένης ιδιότητας, ο αγοραστής δικαιούται εναλλακτικά χωρίς επιβάρυνσή του α) επισκευή του προϊόντος ή β) αντικατάστασή του ή γ) αναλογική προς το ελάττωμα μείωση του τιμήματος ή δ) υπαναχώρηση από την πώληση. 

Ο καταναλωτής έχει δικαίωμα να απαιτήσει χωρίς επιβάρυνσή του τη διόρθωση ή την αντικατάσταση του προϊόντος εφόσον : 

  • Η παραγγελία εκτελείται εσφαλμένα, δηλαδή παραδίδεται είδος άλλο από αυτό της παραγγελίας ή λάθος ποσότητα ή ελαττωματικό προϊόν ή κατεστραμμένη εσωτερική συσκευασία. 
  • Ο καταναλωτής επικοινωνήσει με το κατάστημα εντός 48 ωρών από την παραλαβή του προϊόντος στο τηλέφωνο 2265 400190 ή στο mail info@oliveum.gr, προκειμένου να επισημάνει το πρόβλημα και να εγκριθεί η επιστροφή του. 
  • Εφόσον πρόκειται για προϊόν, που δεν αντιστοιχεί στην παραγγελία, να μην έχει χρησιμοποιηθεί και να βρίσκεται εντός της συσκευασίας του στην κατάσταση που παρελήφθη. 
  • Σε κάθε περίπτωση το προϊόν θα πρέπει να επιστραφεί με όλα τα πρωτότυπα συνοδευτικά έγγραφα (απόδειξη αγοράς, εγγύηση, οδηγίες χρήσεις) και στην αρχική του συσκευασία. 
  • Οι επιστροφές πραγματοποιούνται με την ταχυδρομική εταιρία που θα υποδείξει το κατάστημα στους πελάτες και με επιβάρυνση του καταστήματος, μόνο στις περιπτώσεις εσφαλμένης παραγγελίας ή αποστολής  ελαττωματικού προϊόντος σε όποια άλλη περίπτωση τα έξοδα επιστροφής και αποστολής  επιβαρύνουν τον πελάτη. 

Τρόποι αποστολής 

– Για όλη την Ελλάδα: 
Οι αποστολές εντός Ελλάδος ΔΕΝ επιβαρύνονται με έξοδα αποστολής από 150 ευρώ και άνω. Η εταιρεία ταχυμεταφορών που συνεργαζόμαστε είναι η ACS COURIER, με το μεγαλύτερο δίκτυο διανομής, στην Ελλάδα. Στη σπάνια περίπτωση που η περιοχή που διαμένετε δεν εξυπηρετείται από το δίκτυο της ACS Courier, το κατάστημα Oliveum θα σας αποστείλει την παραγγελία σας με εναλλακτικό τρόπο, πάλι με δωρεάν έξοδα μεταφορικών για εσάς. Στις περιπτώσεις παραγγελίας μεγάλου βάρους ή όγκου τα προϊόντα θα αποστέλλονται με μεταφορική και παραλαβή από τη μεταφορική εταιρία. 

Οι παραγγελίες σας αποστέλλονται σε 1-6 εργάσιμες μέρες. Σε κάποιες περιπτώσεις όπου η διαθεσιμότητα των προϊόντων είναι διαφορετική (αναγράφεται στο προϊόν) θα ειδοποιηθείτε για την ακριβή ημερομηνία παράδοσης. Σε περίπτωση που δεν μπορεί να εκτελεστεί η παραγγελία σας για λόγους ανωτέρας βίας (κακές καιρικές συνθήκες, απεργίες κτλ.), θα επικοινωνήσουμε μαζί σας, προκειμένου να μας δηλώσετε αν επιθυμείτε την ολοκλήρωσή της. 
Παρακαλώ σημειώστε ότι για χιλιομετρικές αποστάσεις άνω των 20 χιλιομέτρων από πόλεις που υπάρχει έδρα ταχυμεταφορέα καθώς και σε ορισμένα απομακρυσμένα νησιά ενδέχεται να υπάρξει επιπλέον καθυστέρηση στην παράδοση. 

*Η παραγγελία σας δεν μπορεί να αλλάξει διεύθυνση παράδοσης από τη στιγμή που έχει φύγει από την εταιρεία μας. 
*Όλες οι παραγγελίες απαιτούν υπογραφή από τον παραλήπτη κατά την παράδοσή τους. 
*Σε περίπτωση που ο courier δε σας βρει στη διεύθυνση που δηλώσατε θα σας αφήσει ένα σημείωμα ειδοποίησης για να επικοινωνήσετε μαζί του και να κανονίσετε νέα ώρα παράδοσης. 
*Οι παραγγελίες εντός Ελλάδας παραδίδονται από τις 9.00 π.μ. έως και την 8.00 μ.μ. (εξαρτάται την περιοχή παράδοσης) 
*Σε περίπτωση που επιθυμείτε να παραλάβετε την παραγγελία σας από κάποιο κατάστημα courier, επιλέξτε το στην σελίδα παραγγελίας ή επικοινωνήστε μαζί μας για να σας ενημερώσουμε για το κοντινότερο σε εσάς κατάστημα. 

Κόστος αποστολής courier 
Εντός πόλης: 4,00€ έως δύο κιλά | 1,00€ για κάθε επιπλέον κιλό 
Περιφέρεια:  4,00€ έως δύο κιλά | 1,00€ για κάθε επιπλέον κιλό 
Χερσαίοι: 4,00€ έως δύο κιλά | 1,00€ για κάθε επιπλέον κιλό 
Νησιωτικοί: 4,00€ έως δύο κιλά | 1,00€ για κάθε επιπλέον κιλό 
ΔΠ: 4,00€ έως δύο κιλά | 1,00€ για κάθε επιπλέον κιλό  

Μη Παραλαβή Προϊόντος 
Σε περίπτωση ΜΗ παραλαβής προϊόντος παρακαλώ επικοινωνήστε με την εταιρεία μας στα παρακάτω στοιχεία: 
Email : info@oliveum.gr 
Τηλέφωνο : 2265 400190 

Τρόποι πληρωμής 
Με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό. 
Μπορείτε να επιλέξετε την τράπεζα που σας διευκολύνει για την κατάθεση του ποσού της παραγγελίας σας. Στο καταθετήριο της τράπεζας πρέπει να αναγράψετε ως αιτιολογία το πλήρες ονοματεπώνυμο σας και τον αριθμό της παραγγελίας. Για την ταχύτερη εκτέλεση της παραγγελίας σας μπορείτε να μας στείλετε το καταθετήριο μέσω e-mail στο info@oliveum.gr. Οι τραπεζικοί λογαριασμοί στους οποίους μπορείτε να καταθέσετε τα χρήματα είναι: 

Alpha Bank 
Δικαιούχος Λογαριασμού: Αναγνωστάκου Σοφία Δημητρίου
Αρ. Λογαριασμού:  241002002004555
ΙΒΑΝ: GR1301402410241002002004555